Blä

Har tagit tag i något tråkigt.... jag går igenom barnens garderober och lådor för att sortera ut för smått och leta fram nytt.....
Natalie har INGA strumpor... hur kan det komma sig att en av barnen helt plötsligt står utan strumpor? ??? ?

Och jag har massa kläder som är arvegods, som jag borde leta fram... men de är utspridda på vinden och i lådor i garaget i blandade storlekar och jag har ingen ork att leta fram.... ursh..... idag är ingen bra dag! *blä*

Någon som känner sig manad att komma hit och sortera åt mig är hjärtligt välkommen..... ;-)

Kommentarer
Postat av: Mina

Upptäckte precis samma sak! Alla barnens strumpor är borta! Fattar inte var de tagit vägen??

2008-05-19 @ 08:22:01
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0