Ångest

Jag hade tänkt att börja jobba deltid efter jul och nyår.

Ansökte om dagisplats till Joline, men fick veta att det är svårare än svårt med dagisplats här i stan just nu. Chanserna att få samma dagis som Jonatan har kändes slim, med andra ord.

Har nu börjat fundera på om det är värt att lämna på två olika dagis för att gå in till jobbet ett par timmar och kom fram till att jag nog stannar hemma ett par månader till.... varför inte tills efter sommaren... *ler*

Idag kom brev från placeringsassistenten.

Dagisplats fixad åt Joline, på samma dagis som Jonatan.

Och jag inser snabbt att sumpar jag denna chans är chansen minimal att jag får samma dagis efter sommaren.

Jag har Ågren. Vill inte gå tillbaka till jobbet, men nu har jag inget att skylla på......

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Oj vilken rävsax du hamnat i, förstår att du har ett jobbigt beslut framför dig. =(

2008-11-21 @ 07:59:57
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Indra

Vad jobbar du med?? Du kanske har skrivit det någonstans men jag har nog missat det...kramilikram

2008-11-22 @ 22:10:02
URL: http://gobisen.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0