Attans

Hade totalt glömt bort att det ska betalas räkningar så här i slutet på månaden... har ju lixom inte sysslat med sånt på tre månader.

Tre räkningar fanns att betalas. Två hade förfallit. I går.

Den ena var till CDON... anar att den kommer att slinka igenom.

Den andra var till Vägverket för fordonskatt. På 383 spänn, gällande november och december.

Jag kan ge mig #### på att de kommer att skicka en påminnelse med en extra avgift på 400 spänn. Som jag måste betala... bara för att.

:-(

Kommentarer
Postat av: Rijo

3???!????!??! Vafan! Här har jag just betalt mina och de var några dubbla det kan man säga.... 17 drygt... Orättvist! surar

2008-11-27 @ 20:59:31
URL: http://rijo.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0