Burr...

Jaha... då var man hemma igen......

.. och det kan väl bara sammanfattas med....

1) En temperaturskillnad på typ 20 grader är inte skönt. Alls. Speciellt inte när det är från varmt till kallt. Och det är ingen ide att försöka muntra upp mig med "du vänjer dig" för det kommer jag nog aldrig göra. Jag kommer att frysa tills maj. Bara att vänja sig. Eller hur var det? Typ!

2) Alla väskor kom fram. Alla 9. Och att vi packat så att det bara var ett par kilos marginal till att få övervikt är det bara att tacka handbagaget för. Tur att de inte vägde dom väskorna... för då hade det blivit dyrt. Om de ens hade släppt ombord oss på planet med de blytunga väskorna....

3) Detta inlägg skrivs klockan 02.53. Och då har jag redan hunnit med att packa upp en kartong. Kollat mail. Läst en blogg. Ringt banken (den enda som vill tala med mig vid denna okristliga tid) Ätit mat. Bytt en blöja. Och förbannat tidsomställningen. Det kommer att dröja veckor innan jag sover på nätterna och är som folk på dagarna. För egentligen är ju klockan 19.53.

Undrar om jag ska ta och packa upp lite..... eller gå ut och kratta i trädgården? Det är ju ingen som kommer att idiotförklara mig - alla andra sover ju. Bara vi som är vakna.

Kommentarer
Postat av: Rijo

Fniss! Gud så skönt att "höra" din ljuvliga stämma!!!

Så kul att se er!!!!!

2008-11-07 @ 10:11:48
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Mona

Hahahahaha.



Oj,jag slant visst på tangenterna.



Välkommen hem bäjben!



Ordningen är återställd.



PS, du skulle ha köpta amerikanska melantonintabletter. Det enda som hjälper på mig.

2008-11-07 @ 12:24:49
URL: http:// www.monasuniversum.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0