Grind

Vi har grind nere. En hög skiva som blockerar trappen upp och som är fastsatt.

På uppevåningen har vi en "riktig" grind, en sån man öppnar och stänger.

Igår eftermiddag när jag lagade maten insåg jag att Jonatan måste burit upp Joline för trappen obemärkt ett par gånger för jag fick hämta henne uppe.

...

Tills jag efter tredje gången spanade.

SkitLisa tar och svänger höger ben över grinden nere, tar tag i trappräcket och hivar sig över. Tyst och fort. Sen pinnar hon på upp för trappen och stänger igen översta grinden efter sig.

Sen börjar hon ropa....

mamma.....maaaama.....mmmmmaaammmaaa.

Kanske ska höja grinden nere?

Fast då kommer inte de stora barnen över utan att ta stol till hjälp, och vem lär sig det efter 5 minuter?

Just det, skitLisa!

Kommentarer
Postat av: Mina

hihi, hon är så häftig sötisen!

2008-11-14 @ 19:14:16
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0