Vad månne det bli?

Jonatan var på övervåningen själv i morse. När jag kom klampandes upp för trappen hördes ett illvrål som lät i stil med "kom inte in på mitt rum" och sedan slog hans dörr igen.

Mamma med hjärnceller inser att fara är på färde och funderar på vad som kan hålla på att gå sönder i hans rum i just denna minut.

Det var dödstyst där inne. Även det ett lysande exempel på att något skumt är i görningen.

Självklart kunde jag inte hålla mig - fast jag höll på den personliga integriteten - och kikade in i nyckelhålet.

.... och fick se bubben stå och spegla sig.

En liten stund senare kom han ut. e
Med nya kläder på sig.

Och frågar "tycker du oxå jag är fin?"

Självklart! Världens sötaste!

Vad månne det bli?

Kommentarer
Postat av: Rijo

Jamen, han ÄR en tjusig liten kille!! =)

2008-11-29 @ 16:12:14
URL: http://rijo.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0