Min största önskan

När jag var yngre.... typ.....för en vecka sedan, och föresten alltid....och fortfarande....

så önskade jag alltid att jag skulle se ut som tjejerna på TV.

Åh, va dom var snygga och fräscha... typ jämt!

Och igår insåg jag med allt för brutal verklighetsuppfattning att min önskan har slagit in!!!!

Jag ser PRECIS ut som tjejerna på TV:n.

På pricken.

De som är med i programmen som heter typ "plastic surgery - before and after"...

Mina ögonlock hänger som påsar.

Jag har "botox-krävande" veck mellan ögonen. 

Halsskinnet fladdrar.

Magen är dallrig.

För att inte tala om myggbetten till tuttar.......

Ja, som sagt... jag ser ut precis som tjejerna på TV:n... den enda skillnaden är att de har miljoners med dollar att lägga ner på att inte se ut som mig längre.

Aldrig kan man vara nöjd.

Kommentarer
Postat av: Rijo

Du. Någon glömde visst berätta -både för dig och flickorna på TV2 - att människan finns inuti.... =) Kram

2009-02-14 @ 21:46:17
URL: http://rijo.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0