Nu tar jag kvällen...

Nu tar jag kvällen.

Dagens summering:

Jag är klar på övervåningen. Och i trappen (den har jag nog aldrig städat förut. den brukar jag bara torka stegen någon gång då och då... typ.... och det märktes) och i tvättstugan.

Jag hittade ett par saker jag inte visste att jag saknade (adventsljusstakspynt).... och en sak jag letat fördärvat efter (en tomte).

Däremot hittade jag inga frukostrester under sängarna. Inget annat av intresse heller.

Och jag har kommit fram till att det är bra att vi och barnen inte är damm-allergiska.

För även om vi hade haft lika många liv som katten hade det varit ganska tvärdött i detta hushåll redan efter lunch. Varje dag.

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0