AnnaLena

Idag har vi börjat skola in Joline på dagis.

Efter att ha haft barn på samma dagis sedan 2001 så tycker jag mig känna personalen.

Vi var lite spända på att få veta vem som skulle bli Jolines handledare, det är ju alltid lite speciellt.

Vi hoppades på ett par och bävade för en speciell.

När vi kom dit fick vi dock veta att hon som skulle vara handledare tyvärr inte var där idag.

Och jag visste inte alls vem hon var!

-"Jo, det är klart du vet vem Mia är!!!"

-"Eh.. nä... det vet jag inte"

Och det var inte så  konstigt.

För jag har i alla år kallat henne AnnaLena.

Undrar när hon hade tänkt att säga något.

Kommentarer
Postat av: kikka

nej men har det blitt en dagisflicka av lillan ...vart tar tiden vägen .. och i morgon är det skoldax för dom stora flickorna

2009-01-07 @ 19:52:36
Postat av: Malin

Men åh vad pinsamt härligt! Vid tre års ålder kallade min dotter sin fröken gammpuppa... det var också ganska pinsamt! :)

2009-01-07 @ 21:12:34
URL: http://malinlonn.blogspot.com
Postat av: Mina

hahahahahahahahaha! vet du jag tror jag dör av skratt! tack för jul hälsningen ;) du prickade nästan rätt... men bara "rodi" betyder "föd" hihi :)

så din lilla har börjat på dagis! för viktor är det dags på onsdag! min lilla plutt snyft

2009-01-07 @ 21:47:22
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Katinka

Lycka till med inskolningen! Det går nog bra.

2009-01-08 @ 00:58:03
URL: http://presentabel.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0