Knepigt samtal

Riiing

-Hej, er doter Natalie är anmäld till Brasskids på kulturskolan. Varför kom hon inte idag?

-Eh... det har vi inte fått någon information om.

-Nähä. *tystnad*

-Så du menar att hon har en plats och får gå, om hon vill. Och det vill hon säkert.

-Ja, men det är BARA killar i gruppen.

-Eh... jaha....  ehhhh....

Någonstans straxt före det långa ehhhh funderade jag starkt på varför det skulle ha någonsomhelst betydelse? Hon går väl dit för att lära sig spela flöjt, inte för att utbyta sminktips eller annat som man kanske bara kan förväntas göra med en grupp tjejer.

Ska ta och fråga henne i morgon om hon vill gå. Och jag utesluter nog informationen om att det BARA är killar där. Hon kan ju tro att det skulle spela roll, lixom. Och känner jag Natalie rätt kommer hon garanterat inte att märka något. För hon kommer att sitta och stirra ner i backen hela terminen.

Kommentarer
Postat av: Mina

hihi :)



sv: Tack för den repliken! Riktigt bra ;) ska försöka komma ihåg att säga det om någon kommer med den dumma kommentaren. Men fy sjutton va jobbigt det är att inte veta vad man vill göra :(

2009-01-21 @ 22:01:40
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0