Världsvan.

Vi var med Jonatan och åkte skridskor på uterinken idag. Han tyckte det var megaroligt, fast han ramlade var 25 sekund.

Efter ett tag kom en busslast med småpojkar och deras föräldrar som skulle in på Nobelhallen och spela match.

Naturligtvis spekulerades det vart bussen kom från bland föräldrarna som stog vid sargen och huttrade. Nått måste man ju ha att tala om.

Men vi behövde inte fundera länge. Jonatan sade självsäkert att "dom kommer från Brasilien"

Jo tjena.

Karlskoga HC mot Brasilien.

I hockey.

Kan ju bli ganska jämt.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Kan ha varit u16 Leksand eller 9 åringar från Forshaga.

2009-01-03 @ 20:33:28
Postat av: Jupp

Patricia: att döma av höjden på pojkarna, utan skridskor, samt att det stog "Värmlandstrafiken" på bussen gissar jag på 9 åringar från Forshaga. Men det är ju bra mycket tuffare med Brasilien, håll med om det! :-D

2009-01-03 @ 20:47:10
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja det är ju sant nu är ju Arvid sjuk och var inte med på matchen idag så jag kan tyväärr inte ge nåt resultat. Men jag tror att de vunnit med massor om det var Brasilien. Goa de barna är.

2009-01-03 @ 23:18:39

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0