Timber!

Älsklingen har tjatat på mig länge att han vill såga ner ett träd på tomten. (som nog är sina modiga 4 meter högt, med en rejäl krona på det)

OK, jag kan erkänna att det inte är det snyggaste trädet i området, men jag vill iallafall inte såga ner det... tills igår.

Då fick jag ett infall och hämtade sågen.

Ritch ratch.....

Efter 15 minuter´s sågande kom min pappa förbi.

Utan att överdriva kan jag väl säga att han inte blev så glad.

Han tyckte inte att "såga träd var ett arbete för en sån som mig" som han så fint uttrycke sig.

Jag låsades inte som jag fattade och lämnade gladeligen över sågen.

För det ska sägas. Jag sätter inte sågen i fler träd, på väldigt länge!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0