Så mycket, men så lite....

Det finns så mycket jag borde göra, men jag har inte tid... och dessutom ingen lust eftersom jag vet att jag inte kommer att hinna med allt jag borde göra och inte kan prioritera!

Borde

Stryka, plocka iordning i tvättstugan, stoppa in en tvättmaskin, anmäla dagar till Försäkringskassan - både på mig och älsklingen, plocka i köket, tömma garaget på bil och grejor och sopa där inne - det ligger fullt av fågelfrön på golvet och det kanske drar till sig råttor, vad vet jag?, dammsuga uppe... och nere med för den delen, blåsa håret och sminka mig, rensa bland barnens vantar och se om jag kan hitta par... just nu är det bara en av varje, dra ett drag med trasan på toan nere, bestämma hotellrum i New York, åka till resebyrån och betala biljetterna....

...men jag tar med Joline på en promenad till syrran och fikar lite!

Kommentarer
Postat av: Ritha

Helt rätt.
Vantarna behövs ju inte mer i år gissar jag....

Fika på du baby! =D

2008-04-07 @ 11:29:29
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0