Mitt 1-2-3

10 saker/ord jag gillar:
      Familj, picknick, värme, kärlek, vänskap, god mat, fleece, blommor, solsken, långpromenader med älsklingen

9 saker/ord jag hatar:
      Svek, gräl, toalettstädning, regn, lögner, människor som inte tänker sig för, långa köer, provhytter, löständer

8  saker jag vill göra innan jag dör:
  
Jobba med något jag brinner för
   Se mina barn växa upp och skaffa familj
   Fira en stor händelse i livet med att åka på kryssning
   Köpa en speciell sak till var och en av barnen, som har bestående värde och minne
   Fixa en "tidsmaskin" till barnen från deras uppväxt, och ge till dom när de får egna barn
   Resa och se platser jag inte sett förut
   Lära mina barn rätt och fel
   Njuta av livet!
  

7  sanningar om mig:
    Jag skickar aldrig tillbaka/vidare kedjebrev, speciellt inte sådana som kommer via SMS
    Jag har ett stort sömnbehov
    Jag har inte åldersnoja, jag är inte äldre än jag gör mig
    Jag har dålig kondis
    Jag är lättpåverkad
    Jag är totalt oinsatt och ointresserad av politik
    Jag älskar att lära mig nya saker

6  tokiga saker som jag gjort men aldrig kommer att göra igen:
    Hoppat bungyjump
    Åkt whitewaterrafting (gummiflotte på forsande flod - dödslängtan?*
    Smörat för en polis för att slippa fortkörningsböter *och det var inte ens jag som körde bilen*
    Varit vaken från fredag morgon till söndag eftermiddag
    Åkt den stora vattenruchekanan i Gustavsvik *never ever ever again*
    Gjort en fyrdubbel sats av kanellbulledeg för att jag inte hade något att göra! 
       
5  saker jag gjort som jag är stolt över:
    Fött 3 barn
    Åkt som Au-pair till USA och stått på egna ben i 6 år
    Köpt hus
    Ställt upp som vittne i ett misshandelsmål
    Skaffat livslånga vänner som bryr sig lika mycket om mig som jag om dom!

4 Saker jag gjort och skäms över:
   Gett en liten tjej en brännässla bara för att jag inte gillade henne *ojojoj va skäll vi fick av hennes pappa*
   Druckit alldeles för mycket och spytt i en garderob
   Talat om för min vän att hon var självisk och bara tänkte på sig själv (fast hon i själva verket bara lät bli att tänka på mig just då)
   Glömt älsklingens födelsedag!

3 saker jag är nöjd med hos mig själv:
    Vikten *sen att den inte sitter där jag vill är en annan femma*
    Att jag kan skratta, även åt bedrövelse
    Att jag (oftast) håller tider *har väl blivit liiite sämre på det sedan jag skaffade barn*

2 saker jag är missnöjd med hos mig själv:
   Att jag ofta övertolkar saker och ting och inte släpper en tanke...
   Längden

1 Sak du aldrig skulle komma på mig med att göra ens i hemlighet:
   Råna en bank, det är jag för feg för!

   Jag utmanar några av de som har bloggar som jag läser så gott som dagligen att oxå lägga ut sitt 1-2-3, allt för att lära känna Er bättre... *flin* Ni andra får oxå gärna haka på, för att sedan utmana någon i din tur! ;-)

Rijo, Annsingen, Junitjej, Matilda, The wife.. känn er träffade! =D

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tack snälla rara! Jag fixar den utmaningen sedan och hojtar till då den är gjord:)))
Ha en underbar fortsättning på dagen!KRAM!

2008-02-14 @ 14:34:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: matilda

vadå ska ja svara på de där frågorna? :D ha en häärlig dag!

2008-02-14 @ 14:38:57
URL: http://matildahammar.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0