Inte som jag tänkt!

Hum, det blir inte alltid som man har tänkt sig! Hela förmiddagen, fram till 13.00 var bokad för besök hos Malin på Gryningen med Jonatan. Det blev som vanligt lite stress på morgonen för att komma iordning men det rullade på ganska bra. 30 minuter innan vi skulle till att åka ringer telefon och meddelandet att Malin är hemma och Vabbar idag möter mig. OK, ingen Gryning.... Vad ska jag göra då? *hjärnstillestånd*

Jonatan fick åka till dagis och leka... och som grädde på moset fick han cykla dit! :-) Han var superglad, och jag gick och funderade på att när man själv var liten ställdes cykeln undan inför vintern och den togs inte ut förs till våren och då var man lite ringrostig gällande cykel-färdigheterna... det tog dock inte många varv innan man hade fått självkänslan tillbaka, men det var alltid lite småpirrigt den där första premiärturen..... och jag kommer också ihåg att man gick och längtade efter att cykeln skulle plockas fram.... Men det får barn inte uppleva i dagen läge... det är ju ingen idé att ställa undan cykeln, det är ju så få dagar på året man inte kan cykla pga snö eller is....

Efter att jag lämnat Jonatan på dagis tog jag en promenad med Joline. Det småduggade lite, men det var minst sagt renande för själen att gå utan mål en stund. *inte renande för byxbenen, men det är en helt annan femma* En timme senare är jag tillbaka hemma och har en hel förmiddag utan några måsten! *skönt* Ett par "borde" finns visseligen, men....

Kommentarer
Postat av: Ritha

Har du redan hunnit det??? Ujuj! Här sitter jag med värmt kaffe i micron från igår, läser lite bloggar och jollrar med Joline. Sambon sover, han ska jobba em och jag slapp gå upp & få iväg Nathalie till skolan. Lyx? Kram

2008-01-16 @ 09:56:03
URL: http://rijo.blogg.se
Postat av: Jessica

Ja, tänk va mycket man får gjort när man går upp med tuppen.. *skratt* men nu går det inte i många knyck, jag är trött!

2008-01-16 @ 10:24:42

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0