Måndag morgon

.. nu är det måndag morgon... *suck* Tänk att helgens "sova-i-kapp-eftersom-jag-fick-sovmorgon-känsla" kan försvinna så otroligt snabbt! På bara en krångelnatt känns det som om jag inte sovit sen jag var 17 år (och det var usch så länge sedan) ...

Natalie var svårväckt i morse... jag fick hålla på 15 minuter, och sedan ta i med barska rösten, innan hon vänder sig makligt i sängen och säger "varför måste du väcka mig just nu?" Ja, säg det! Man måste alltid upp när man sover som skönast! Men det var ju inte svårt att veta varför det var segt för hennes del i morse, det blev sent både fredag och lördag kväll! :-/

Jonatan tog sovmorgon.... han ropade uppifrån "hallåååå, har du glömt någon här uppe" :-) klockan 7.30, och så länge har inte han sovit sedan Hedenhös! :-) Helgens bravader har tagit på honom med tror jag....

Joline, som krånglat järnet inatt, kom till ro vid 6.20 och sover så sött... Gissa om jag har lust att gå in och joddla i sta' för att lära henne en läxa... *hehe* tyvärr skulle väl inte poängen rulla hela vägen hem, så jag avstår, hon är ju bara för söt när hon sover!

Och när jag gick hem från dagis efter att ha lämnat Jonatan insåg jag något trevligt! Det var inte lika mörkt som vanligt. Förr har det ju känts som att stoppa huvudet i en jutesäck, men nu fick jag se ngt redigt mysigt. Inte så att jag blev frireligös eller så, men trevligt var det likt förbenat... Have a look:


Soluppgång

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0