Min "handväska" :-)

Eva på Blixman är så himla rätt i tiden vad gäller upplägg på sin blogg och härom dagen hade hon gjort ett collage på vad hon hade i sin alldeles urtjusiga handväska! Naturligtvis blev jag inspirerad och tänkte glatt att det vore väl en smårolig grej att underhålla sitt eget sinne, och andra som tar sig mödan att läsa oxå för den delen... jag gillade ju att läsa det - kanske för att jag är så nyfiken på vad som egentligen finns i andra människors väskor.... :-)

Straxt kom jag på att jag inte använt handväska i stortsett sedan jag gick från jobbet, vilket var för 8½ månad sedan...  när jag jobbade hade jag väska för att konka på matlåda fram och tillbaka från jobbet i... så den var ju inte direkt kul att tömma.... Blöjväskan var ställe 2, men jag insåg att inte heller den är speciellt intressant... hittade blöjor däri som var storlek 3-5 kilo och kläder i stl 52 så då får du nog en hint om hur ofta jag har den med....

Vart förvarar jag "mitt liv" när jag är ute då? Jo, i jackfickan.... *ehm*... och jag kan väl säga att något collage på vad som hittades i mina fickor tänker jag INTE lägga ut... *asgarv* 

Men är du ändå intresserad så kan jag tala om att jag hittade 4 st bläckpennor (varav 2 inte funkade) 7 handlingslistor (kanske skulle spara dom och handla från, det stog ju ändå nästan samma på alla) 3 kvitton, 1 par av Jonatans strumpor - smutsiga förståss, en udda strumpa (och vart makan till den är har jag ingen aning... inte heller varför jag lyckats med bravaden att UTE hitta en udda strumpa att stoppa på mig) Natalies strass-skärp (jaha, det var där det var... jo, det hade ju Jonatan med till dagis en gång i december) en lapp med ett telefonnummer... funderar på om jag ska ringa och fråga vem nummret tillhör, för det har jag ingen aning om.. hoppas det inte var någon som jag skulle ringa till! En rabattkupong på falukorv (och hade jag handlat den och glömt den i kylskåpet hade den bitit mig när jag öppnat kylen vid detta laget eftersom kupongen gick ut 30:e november)...  8 stenar i olika storlekar och 2 småpinnar, alla superspeciella i Jonatans ögon! ... och en klänypa! *don't ask*

Ointressant? Ja, men jag fick ju mina fickor rensade och det var ju ett tag sedan, eller hur! ;-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0