Ändrade planer

Tänka sig, vi hade tänkt att bara vara hemmavid på semestern....

Sen fick jag lite klåda på att höra ungarnas "har inget att göra" så jag bestämde att vi skulle ta en heldagstur till Nora och bland annat käka Noraglass och kolla på "sagoön"... sen bokade jag in ett besök av Anticimex för att plocka bort ett getingbo längst uppe vid taknocken. (kan ju bli väääryfun... antingen är mannen som kommer snygg, eller så kan vi stå och titta på när han balanserar X antal meter upp i luften på stege) =D

Sen kom Vågen i mig fram

och jag bestämde mig för att byta taktik

och bestämde att vi laddar bilen och drar till stugan ett par dar. Så igår kväll 30 minuter före stängningsdags for jag och Natalie till Willys för att handla käk. Är det något man gör när man är i stugan och inte har något att göra är att äta!!! :-D

Nu ska packas, sen drar vi iväg.... återkommer om ett par dagar. :-)


Kommentarer
Postat av: Mona

Ha´re så najs bruden!

2008-07-15 @ 09:15:14
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ha det så trevligt i Nora!

2008-07-15 @ 10:44:45
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Mamma Monica

Jag är oxå våg ;) jäkligt velig m.a.



ha det så skönt nu Kram

2008-07-15 @ 10:59:18

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0