Läxa

Natalie håller på med läxa som ska göras innan vi åker bort.

Svenska och matte.

Mamma har faktiskt, vid ett tillfälle, tagit fram miniräknaren..... (men det måste vara fel på den uppgiften, för inte ens miniräknaren klarade av att komma fram till svaret.)

I svenskan funkar det bra..... hade ju faktiskt 5:a i svenska på högstadiet.... :-)

...men.... de håller på med något vi inte gjorde som barn, nämligen "klappa ljud" och ärligt så fattar jag nada.

Jag är dock väldigt bra på att låssas som det regnar.

Tills älsklingen tittade på uppgiften och talade om att han inte förstog och bad mig förklara.

*upps*

Så idag ska vi försöka kontakta fröken för att se om hon kan förklara.

Det kommer att kännas lite pinsamt att göra det NU när hela boken är färdigarbetad.

Sade jag att Natalie går ur ettan? Hur ska det bli i framtiden? :-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0