Skulle vilja...

Det är så fruktansvärt mycket jag skulle vilja...

Jag vill bygga ut min hall

Måla möbler .. just nu har vi typ 5 möbler i 6 olika färger... jag vill ha harmoni....

Fixa sovrummet så att det får den fondtapet vi förberett för sen vi flyttade in (OK, när vi flyttade in novemer 2006 var sovrummet orange - vi tapetserade om vitt, men lät garderobsdörrarna vara fortsatt oranga, för vi skulle måla/sätta fondtapet där sen.... väldigt mycket senare.... typ inte än)

KASTA saker.... jösses, älsklingen har så mycket skit som jag vill göra mig av med... (ja, för inte kan det vara mina grejer som är skit???)

*suck*

Älsklingen sitter uppkrupen i soffhörnet och ser förskräckt ut... det enda han säger, som ett j-la mantra är "kan vi ta det efter vi kommer från USA"

Som om jag skulle ändra mig?

He wish.

Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

men snälla nån ta det efter semester , renoveringen!

röjning kan du näää ni ta du nu ;)

2008-07-19 @ 00:46:15

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0