Dålig koll?

Har bott i huset sedan november 2006, alltså mer än 16 månader... har ett stort kök, fast inte tillräckligt *i mina ögon* med köksskåp...

Idag när jag städade och plockade i köket hittade jag ett TOMT KÖKSSKÅP! Ja, fråga mig inte hur det har gått till, men det är där - helt tomt, inklämt mellan grytskåpet och skafferiskåpet... snett under spisen...

Jag ställde in ett megapaket med vällingpulver, och för att vara på den säkra sidan att inte glömma bort det igen så ställde jag in potatissäcken där med! Hoppas bara inte att jag kommer att glöma igen, så det börjar växa groddar på potatisen!

*fortfarande helt förstummad över hur i hela fridens namn jag inte varit inne i det skåpet*



Klicka för större bild

Kommentarer
Postat av: Ritha

Gumman. För mycket vagnande, ramsande och sånt, kan göra en helt blind. Tydligen. Hihi.

2008-03-11 @ 16:02:28
URL: http://rijo.blogg.se
Postat av: soffie

Trevlig blogg och häftigt med ett ouptäckt skåp*fniss*
kanske har du fler dolda skåp!!
må så gott

2008-03-11 @ 18:58:11
URL: http://soffie69.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0