Geocashing

Sprang just på ett nytt ord... eller vad tusan, en hel blogg, handlandes enbart om .... geocashing! Jag läste och läste.. och läste mer..... Funderade en hel del och tänkte att "Gud va trevligt att veta vad detta är, som jag läser om" för det måste erkännas att jag fattade inte vad det var.... mer än att jag TROR att hon/han som skriver bloggen är involverad i någon sorts "IndianaJones jakt" på något (kallad cashe) som finns någonstans och man får meddelande om vart den finns och så ska man störta från alla måsten och "gni som en röd räv" för att först finna denna tingest.....

Imorgon, när jag är piggare..... *tror jag, men jag lovar inget*... så ska jag försöka ta reda på vad det är.... om ingen annan är snabb nog att informera mig innan dess! =D

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej på dig!
Detta är Skattjakt med GPS kanske nå´t man skulle testa. Jag har ju tyvärr inget lokalsinne.

2008-03-27 @ 07:51:52
Postat av: Annsingen

Jepp hoppas han kryar på sej snart! Han har nyss ätit lite så får vi avvakta och se...

2008-03-27 @ 08:39:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0