Idé om Geocashing

Ang min undran igår kväll om Geocashing fick jag svar på mina frågor från Patricia, hon förklarade det så här:

Patricia om Geocashing

Hej på dig!
Detta är Skattjakt med GPS kanske nå´t man skulle testa. Jag har ju tyvärr inget lokalsinne
.

Jag har heller inget lokalsinne! *ska Gudarna veta* Så jag tänkte mig en variant av denna hiskeligt häftiga innegrej, så kan ni ju tala om hur många som hänger på...

Så här är det.... Jag lägger ut här på bloggen VAD ni ska leta efter.... typ idag är det min borttappade penna jag har att skriva i "mitt första år-bok"! Den är svart *som en liten ledtråd* och jag hade den senast för någon månad sen så den måste finnas här hemma... bara att leta ni skattjakts-sugna innemänniskor! :-)

Nästa gång blir det kanske lite svårare utmaning att bita i, *tata* då kanske jag lägger ut att ni ska leta efter något som försvann i flytten, då kan jag ju inte garantera att det finns här hemma.... spännande va? Extra spännande blir det ju av att inte ens JAG vet vart det finns... men det hade ni väl listat ut redan...

Den som hittar först får den stora äran att bli nämd här på bloggen! Är du med? *hum* bara undrar??? *ler lite snett*


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0