Joline´s färdigheter

Jaha, ännu ett steg i utvecklingen har uppnåtts. Själv är jag kvar på stadiet att jag precis lärt mig att acceptera att hon kan rulla, från mage till rygg, men hon tar ingen hänsyn till att vänta in mamma som ligger åh så mycket efter... *suck*

Idag (8½ månad) såg vi henne krypa fram till soffan, och ställa sig upp med raka ben och hålla i soffdynan.. och där stod hon länge! Det börjar bli dags att ta fram "lära-gå-vagnen" säger älsklingen... jag vill ta fram 15-kilos dykarvikter och fästa runt magen på henne!

Kommentarer
Postat av: kikka

tjejen verkar va nyfiken på att lära sej

härligt

2008-03-06 @ 22:56:23
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0