Klick, som för kungen!

I kväll kommer det att säga klick, det är jag helt övertygad om! *ler brett*

Jag och Rijo ska på digitalfotokurs och vi ska lära oss ALLT och lite till om digital fotografering! Och så ska vi fika och skratta en hel del oxå, antar jag... det brukar ju bli så när vi kommer ilag! :-D (Hoppas verkligen inte att det är någon deltagare där som är så där överdjävligt nitiskt intresserad av att bara lära sig braiga saker och som anser att bara kvalificerade frågor rörande ämnet får yppas kursdeltagarna emellan, annars ska det bara vara ledaren som ska tala)

Jag ska ta med mig Joline på premiärtur på cykeln... vi ska cykla till Lidl *oj så värstans långt, är det 800 meter(?), om man cyklar i zick-zack* och handla en dricka till kvällens fikastund... jag har nog inte lärt mig att dricka kaffe tills i kväll heller!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0