Läser böcker, ja tack!

Jag läser... mycket, gärna och ofta... i min fantasi! Efter att barnen kom till har tyvärr inte tiden räckt till, men jag kommer att ha ett underbart stort bibliotek och en läshörna att sitta i när jag blir pensionär! :-)

När jag väl kommer över en bok som jag bara inte kan låta bli att läsa kan jag laga mat och läsa, gå på promenad och läsa, handla mat och läsa, nästan duscha och läsa (ja, jag läser medans jag står och torkar mig alltså) och inte mycket kan tränga in i min och bokens privata värld! Underbart!

Jag gjorde att Boknördstest oxå.. det var inte så farligt som jag trodde... verkar ju vara ganska normal ju.... ;-) Du då? Prova får du se... det tog inte alls lång tid!


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0