Magknip

Natalie har varit hemma från skolan idag för att hon hade magknip, klagade över lite ont igår på dagen och hon vaknade i natt med magont så hon fick vara hemma....

Dagen idag har gått bra, inga större besvär, förs nu på kvällen - då kommer det tillbaka igen vid läggdags. Eftersom jag varit borta 2 timmar på kvällen så frågade jag Natalie, som låg när jag kom hem, om hon varit på toan *för jag tror att hon är hård i magen* Hon svarar ja, 4 ggr....

När jag sedan kollar med älsklingen säger han att hon varit ute hela kvällen, utan magont, och inte alls varit på toan (!?!)

*************

Är jag nojig som tänker "är det något i skolan och hon skyller på magvärk för att slippa gå iväg"?

Kommentarer
Postat av: kikka

hej du
jag hoppas att de är lungt i skolan
jag frågade senast i fredags fröken om hon fått in signaler från flickorna ifall de är något som inte stämmer men hon sa att flickorna ser ut att komma överens dom skrattar o leker som vanligt
men de kan ju va saker sker som inte fröken ser oxå
bara hoppas att så inte är fallet

frågade senast idag igen J om de var bra i skolan och hon sa ja ..

hör av mej om jag hör eller ser något ...

2008-03-03 @ 20:50:15
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se
Postat av: Ritha

Kan va nåt i skolan. Fråga lite snyggt om kompisarna är friska, vad dom lekt, hur dom är mot andra.. Lura henne lixom. Om du inte redan testat det förståss.

2008-03-03 @ 21:08:42
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0