Melodischlagersvall...

Sitter och läser om efterdyningarna från Melodifestivalen på Aftonbladet och det enda jag kan tänka är

Kan inte någon vara snäll och tala om för Carola att melodifestivalen handlar om just vad det heter nämligen MELODI-festival. Det var LÅTEN som inte höll klass för att gå vidare! Lägg ner allt "svenskarna har tröttnat på mig"-dravvel. Så här står att läsa på aftonbladet:

I måndags ringde hon sin duettpartner och sa att hon ville hoppa av.

- Jag funderade på att ställa in och låta Andreas åka själv till Kiruna. Men för hans, låtens och publikens skull ändrade jag mig.

Grow up! Och ska du vara med nästa år så satsa på en bättre låt! ;-)


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0