Betalat räkningar

Jag har just betalat räkningar och måste erkänna att jag var lite brydd över det faktum att jag bara hade 3 räkningar som skulle betalas detta månads-slut... det brukar ju vara några fler än så.... (Elen, Barnomsorg och Tv-licens) Jag funderade starkt på om jag hade supit bort några av räkningarna.... ??!!?!?

men icke då.. jag har varit så himlans duktig att jag lagt upp 4 räkningar att betalas via Autogiro från mitt konto och 2 från älsklingens konto.... 3 av dessa visste jag inte ens att vi hade..... *haha* Och NÄR jag lagt in detta, det vet jag inte..... men det är inte de senaste 4 månaderna iallafall.....

Nä, jag kan inte avbryta betalningen på de räkningar jag inte visste vi betalade på... för då skulle jag stå utan bredband och inte vara med i facket.... *fyf-n vilken räkning det var från facket... hiskeligt dyrt.... nu fattar jag varför jag lagt den på AG och förträngt den* :-=


Kommentarer
Postat av: Indra

Halloj, tack så mycket för hälsningen. Ja vi åkte hem efter 12 h. Det var så många som fick barn den natten så det var överfullt, så vi valde att åka hem. Sen tycker jag det är skönt att gå åka hem.

Här har vi gått till att bli en vampyrfamilj, vi (jag och Wilde) är uppe på nätterna, men kan tillägga att jag även är uppe på dagen, uuuhh börjar bli lite trött....må så gott! Kramilikram

2008-05-26 @ 13:03:46
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Mina3

ja det var verkligen skönt att göra något annat är byta bajsblöjor :P

Till och med att tråda gerbera som egentligen är supertråkigt. Kom över nästa söndag så kan du hjälpa mig :)

2008-05-26 @ 16:08:55
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0