En vanlig morgon

En vanlig morgon:

Älsklingen uppe och strosar runt redan före 6.30
Börjar försöka väcka Natalie vid 6.50, gärna med "hela havet stormar-lek" i sängen, annars får man inte upp henne!
Gör frukost till Natalie och ropar "Kom och ät nu". Jonatan redan vaken, då är klockan 7.00.
7.15 dags att väcka Joline.
Fortsätter piska på Natalie att göra sig klar... det går seeeegt!
Skickar iväg hjärtat till skolan vid 07.30.

Denna morgon:

Hör att någon gråter vid 5 tiden... tror det var Jonatan, älsklingen går upp för att kolla.


07.04 - allt stilla och lungt i huset... ALLA sover!
07.05 - älsklingen vaknar, och försvinner ur sovrummet... jag fortsätter sova...
07.21 - Natalie kommer in, God morgon mamma!
07.22 - älsklingen väcker både Joline och Jonatan
07.30 - Ä cyklar med Natalie till skolan
07.45 - Ä cyklar med Jonatan till Dagis
07.50 - Ä hemma igen och undrar om Jonatan skulle ha utklädningskläder till dagis idag, ringer och frågar dagis, och det skulle han... det var visst Fritidshemmens dag eller ngt liknande.. Ä cyklar till dagis med  hatt, skeletthandskar och häxklänning.
08.00 - Ä hemma igen.. pustar och säger "hatar att stressa" Det gör jag med, därför ser jag till att ta det lungt! ;-) Det gick ju br utan att stressa upp sig, tycker jag! =D

Kommentarer
Postat av: Mina

go'morron :)

2008-05-15 @ 08:35:35
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0