Gjorde man så?

Min dotter, snart 8 år... går i första klass.. är väldigt liten, och icke världsvan - trodde jag!

I dag, på eftermiddagen upptäckte jag att henes överarm täcktes av ett stort fult blåmärke. Min första och oväntat fasansfulla tanke var att hon hade blivit biten av någon (lillebror låg nära till hands)...

Hur stenåldern är jag?

Det var ett sugmärke... som hon fixat dit själv (tack Gode Gud för det iallafall) :-) Ritha, som var här när jag upptäckte det, såg på en gång vad det var....

Var det så att jag började senare med kyssövningar... *för Halleluja i falsett, inte ska väl så små barn REEEDAN hålla på med sånt?* eller hade jag pojkar att öva på?

Kommentarer
Postat av: kikka

hahahhaha a

visst e dom goa .. eller inte ..

dom leker tydligen pusslekar på rasten på skolan vilka som är med det vet jag inte

johanna och tilda berättade att dom vågar i allafall inte pussa någon pojke änn men jaga det kunde dom

det var några som använt tungor??

hmm

ska vi börja som rast vakter?

2008-05-26 @ 20:31:39
Postat av: Ritha

Tydligen gjorde man så.... Jag gjorde nog så. Eftersom jag visste vad det var, haha!!!

Men så är jag ju några år snyggare, hmf, äldre menar jag, än dig gumman!! flin

2008-05-27 @ 08:17:33

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0