Tappat bort

Jag har nyligen tappat bort:

* Jonatans vårjacka med Spindelmannen
* Jolines vårmössa

...dessutom försvann Natalies 10 Foppamärken som hon fick i present förra året OCH de 3 ark med tatureingar vi köpte till barnen i julklapp förra året... Dom finns ingenstans! Jag fattar inte vart saker tar vägen.

När Jonatan var liten köpte jag en polis-pyjamas till honom i en för stor storlek som jag lade undan och som  sedan "försvann"... den dök upp i en garderob några år senare, inslagen i presentkartong och liggandes i en påse.... och den påsen hade jag sett många gånger...  Antar att det är samma sak med tatueringarna, de finns, någonstans.... jag har bara inte listat ut vart jag gömt dom så att barnen inte skulle hitta dom.....

Kommentarer
Postat av: Mina

haha, så där brukar jag också göra. Sist var det luciakläder...Jag fyndade "nästa storlek" köpte och la på ett "bra ställe" när det var dags för luciatåg nästa år på dagis är påsen försvunnen! Det blev till att köpa nytt linne och nytt tärnljus. Snacka om fynd :P

2008-05-09 @ 07:39:42
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: sandra

Skönt att man inte är ensam om att vara glömsk... ända sen Emil föddes har jag nästintill blivit senil... :)

2008-05-09 @ 08:05:32
URL: http://www.jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0