Tävlingsandan!

Igår var vi bortbjudna till Ritha och Johan med familj... det var första gången på en halv evighet vi var borta till någon annan än närmst sörjande släkt så här på kvällskvisten. Till en början var jag lite tveksam till att gå bort eftersom vi är så himla bekväma med barnen och att sova i sina sängar. :-)

Hur som haver så gick vi bort, åt en underbar tacobuffé, drack gott och spelade Wii... Jag fick oxå lära mig moonwalk (fast det såg ut som en galopperande häst enligt Nathalie som försökte lära mig) *haha* visa att jag inte kan gå upp i brygga och en del andra gymnastiska övningar som helst hade krävt att kan skulle vara lealös i hela kroppen!

Jonatan och Nathalie började att spela Wii och när barnen tröttnat tog vi stora barn över och då kom djävulshornen fram i pannan på vissa av oss *hehehe* Det gick MYCKET bra att spela. Jag vann varenda match.... det enda som var konstigt var att de andra hela tiden insisterade på att jag hade annan färg på gubben än vad jag trodde jag hade..... =D

Vi hoppas mycket på en returmatch - snart.... fast Johan måste nog få tid att träna lite, så vi väntar en helg eller två! ;-)

Jonatan vill oxå göra det igen snart... han var överlycklig över att han fick äta så mycket godis han ville! Men det var tröttsamt..... han däckade på soffan i en inte allt för skön ställning :-) Och hur han tog sig hem det har han ingen aning om... det är väl en ordentlig måttstock på en riktigt lyckad kväll.... *flin*



Och några bilder på oss när vi spelar blir det inte.... kan väl bara konstatera att vill man vara snygg ska man välja annan sysselsättning än att spela Wii eller stå i brygga!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0