Partylite

Jaha, då har man varit på lite ljusparty oxå. :-)

Jag gick ENBART iväg för fikat skull, och för att komma hemmifrån en sväng.....

...och gick därifrån med en beställning på 660 spänn och ett bokat party hemma hos mig i februari.

Vad tusan hände?

Vet inte heller.

Och inte kan jag skylla på baksmälla heller..... det blev en hel del spelande igår, men förvånansvärt lite vin faktiskt.

Kanske var det den friska luften som jag insöp i förmiddags? Gick på en långpromenad och hade kameran med mig. Det ligger lite snö och solen sken från en klarblå himmel. Underbart vackert!


Kommentarer
Postat av: Mina

hahahah, jag är likadan! Nu på söndag är det MaryKay party hos mig, nästa lördag är det inredingsparty och i januari blir det tupperware. Säg bara till om du vill komma hemifrån och fika :)Det börjar alltid med att jag går på "party" hos någon kompis, handlar för mer än vad jag räknat med och självklart bokar in att vara värdinna själv. Ljus-pary har jag nog inte hört om förut :)

2008-11-23 @ 20:58:07
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0