Tvillingmamma

Om exakt 1 timme och 40 minuter blir jag tvillingmamma till två "straxt över ett-åringar" som kan klättra, gå, öppna dörrar samt slänga sig handlöst ut från soffan. Joline och jag ska tillsammans sköta om Viggo ett par timmar, då hans mamma ska bort.

Förra gången Viggo var här slutade besöket i två bitmärken och ett par rejäla knuffar och slag. (som visseligen bara var tänkta som kramar, men när kramoffret inte var med på noterna fick man ju ta i lite....)

Känner på mig att kvällens rödvinsglas minst sagt kommer att njutas av.

Kommentarer
Postat av: Monica ♥♥♥

ta på dig hjälm!!

2008-11-21 @ 16:22:13
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0