Solbranna?

Tror du att man bara kan na en viss niva pa sin solbranna, och sedan sluta bli mer brun? Det tror jag, for nu spelar det lixom ingen roll hur mycket vi ar ute i solen, vi blir inte brunare!!! Igar var vi till ett litet hus pa "bad-kalas" for en avlagsen bekantings femaring. Jonatan kunde inte sluta kalla det for "badlandet", trots att det var ett privat hus. Klart att det inte ar latt att fatta att nagon kan bo pa ett stalle som har tva superstora pooler, varav den ena har en vattenruchekana som skulle fa Sommarland att blekna, den andra ett vattenfall och en trampolin... Huset kostade 48 miljoner att bygga for 20 ar sedan och de som nu flyttat in hade "bara" betalat 15 miljoner for det, men ska renovera det for ytterligare 6 miljoner. (for det foll dom inte riktigt i smaken...typ) Bara tanken pa de summorna far mig att bli yr!!! Annars har vi det bra. Varmen haller i sig. Vi har nu varit har i en manad!!! 6 veckor kvar tills vi kommer hem... tror jag.... an finns funderingarna pa att stanna, men det ar sa mycket som ar sa osakert sa vi tar dagen som den kommer. Ha det bra..... Och foresten... Natalie och jag var ivag i frdags och fixade nagalrna. Jag tog fotbad galore... och Natalie fick sina tanaglar och fingernaglar malade och dekorerade med stenar och blommor. Hon blev supernojd!!! For mig kandes det som att ga pa moln. Tank dig att nagon sitter och filar, masserar och pular med dina fotter i over en timme!!! Ahhh... na... nu ska jag ta och grabba tag i en ol och ga ut till poolen. Antar att det ar PRECIS det du med syslar med just nu? :-)

Kommentarer
Postat av: monica

jag super också not låter som dere har det toppen

2008-09-22 @ 20:53:17
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Sitter här (istället för solbränd) GRÖN av avundsjuka...Ha det bra!!



2008-09-22 @ 21:05:32
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Ritha

Hmm... har det preciiiis som ni.

Bara att jag har fog och fix på hela mig, samt grundfärg och täckfärg... Lite snor från Joline oxå för den delen.

Sen tror jag att jag kan få mer av allt detta på mig.... =). Kram och jag saknar er!!!

2008-09-22 @ 21:33:20
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Mona

Mmm, finns inget som går upp mot att uppleva lite lyx och flärd då och då.



Kom inte hem.

2008-09-23 @ 09:04:32
URL: http:// www.monasuniversum.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0