Bah...

Mina tankar är på annat håll.

Det ska tydligen börja snöa rejält i morgon. Men mina tankar är på annat håll.

En mamma åkte nyligen fast för att hon ammat sitt barn när hon körde bil. Men mina tankar är på annat håll.

Imorgon kommer Mojje till stan. Borde ta med Natalie på "rocka-lös-konsert". Men mina tankar är på annat håll.

Ikväll är det melodifestivalen. Andra chansen. Men mina tankar är på annat håll.

Jag borde skriva ett inlägg som har någotsomhelst logiskt innehåll. Men mina tankar är på annat håll.

Hoppas du överlever. För det gör jag.

Mina tankar på annat håll är goa, mysiga, trevliga, pirriga och så överjävligt spännande.

Kommentarer
Postat av: Rijo

??? Vafalls?? Gör du nåt gott, mysigt, trevligt, pirrigt och så överjävligt spännande utan att att informera mig?????! blink blink

2009-03-07 @ 18:36:11
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Jupp

Rijo: Ehm... jo, det verkar snarast vara så.... men du är inte ensam om att vara oinformerad. :-) Typ, mina tankar är enbart ämnade åt mig just för tillfället!!!

2009-03-07 @ 19:25:59
Postat av: K

Hoppas att dina tankar kommer dit dom ska snart '

2009-03-07 @ 19:30:31
Postat av: Jupp

K: Tackar!!!! :-) Det var det bästa jag kunde få höra just nu!

2009-03-07 @ 19:35:26
Postat av: Mona

Amenvafan, VI DELAR VÄL PÅ ALLT VA?!



UT ME´T NU!

2009-03-07 @ 20:50:56
URL: http://monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad nyfiken jag blir... Vill också ha goa, mysiga, trevliga, pirriga och spännande tankar! :)

2009-03-07 @ 22:48:06
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Jupp

Mona: Klart vi delar på allt. Jag har lite herpes. Want some? Och dessutom har jag en fruktansvärt stor hör med stryktvätt. Come along och ta hälften så kan du lyssna på vad jag har i skallen... :-)



Sandra: Det var inte ALLS meningen.... höhöhö Jag ville mest bara flagga för att jag inte riktigt är "här" så att säga.

2009-03-08 @ 09:19:34
Postat av: Indra

Du kan ju skriva om ingenting och dina inlägg blir iallafall bra! Hoppas att allt är bra. kram

2009-03-08 @ 10:25:53
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Jupp

Indra: allt är toppen... minst sagt! :-) Och du, tack....

2009-03-08 @ 12:10:15

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0