Natt 6

... vaknade 6.30, bara en snabbis - somnade om själv! :-)

men klockan 7 då var det enligt Joline dags att dra igång morgonen, så då trätade hon på spjälskyddet innan morgonen officiellt startade 7.15. Jösses va konstigt det känns att ha sovit 2 hela nätter I STRÄCK!

*men det är ju på tiden, verkligen* Det enda jag ångrar är att vi inte gjorde detta, ordentligt, mycket mycket tidigare. Vi har ju hållt på med detta lite småhafsigt i 3 månaders tid, men det var inte förrän vi gjode allt ordentligt det tog och funkade!

Jag håller med Anna på en punkt, "det är vår skyldighet att lära barnen att sova hela natten, de behöver sömnen precis lika mycket som oss, och om vi lider av att inte få sova på nätterna, så gör barnen det oxå"

Med Joline märks det ju verkligen att hon var kapabel till det, men vi var tvungen att visa henne hur man gör för att det skulle funka! Länge trodde jag att hon var för liten för det, inte fick tillräckligt med mat på dagarna osv. Det var ju bara dumma ursäkter från min sida för att orka hålla på och kämpa på nätterna, men nu är det *förhoppningsvis* slut på det! :-D

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0