Nattrapport

Natten har varit katastrofal!!!

Jag har varit uppe 3 ggr och vankat och gått och varit vaken i sängen ännuoftare.... har kollat på klockan varje timme och trodde aldrig det skulle bli morgon! :-/

Men gissa vad? Joline HAR SOVIT!!!

Snudd på hela natten. Hon somnade 19.46, vaknade till klockan 06.03, men fick sig en kort ramsa och låg och talade med spjälskyddet i 20 min, sen somnade hon om!!! WOW!!! Om 6 minuter ska hon väckas, med tjo och tjim till en ny glad dag! :-D

Nu är det bara jag som ska få nytt sovmönster.. eller kan det vara så att jag sover som en kratta på grund av att vi sover på madrass på golvet?

Hoppas på hurrarop och busvisslingar från Anna, det har vi gjort oss förtjänta av! :-D

Kommentarer
Postat av: elinor

trevlig blogg!

2008-02-06 @ 07:11:01
URL: http://littleellie.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0