Svar från Anna

Skickar ett mail kl 11.41 en söndag och klockan 14.23 får vi svar från Anna. Det hade jag väl aldrig kunnat tro! Hon skriver:

Hej kära du,  
Ingenting är nytt under solen!  
Var bor ni? Jag kan hjälpa er.  
Kram, du trötta
Anna


PS Jag ska väl inte låta alla era frågor stå obesvarade utan svara på en åtminstone. Anledningen till att det gått som det gjort är att ni fastnat i första kurnatten och fortsatt likadant i stället för att gå vidare. Ett (nytt) mönster etablerades på ingen tid, och barnet tror (sedan länge) att det "ska" vara så. Så ni har ingen förändring i sikte om ni inte radikalt bryter mönstret och börjar om från början och fortsätter rätt den här gången. Barnet kommer inte att göra det åt er.   Kram igen! Anna


Ja, jösses! Jag hoppas verkligen att vi kan få ordning på nätterna, för det är verkligen jänmförbart med tortyr att inte få sova på nätterna!

Tack för kommentarerna föresten :-)

Mailkontakt är startad med Anna och jag ber att få återkomma med status...

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0