Hum?!?

Natten som varit förflöt över förväntan *wow* Hon kanske börjar få sväng på det hela! Ja, överdriva ska man väl inte, det finns mycket kvar att önska men när hon vaknade 01.15 tog det bara 2 min innan hon sov igen efter lite "buffande" sen sov hon till 3.20! :-D 10 min buffande övertygade inte Joline att natten fortfarande höll på så då fick hon lite mat och somnade om i sin säng.

Vad som sedan hände under morgontimmarna är lite av en dimma *haha* Jag vet att hon någongång runt 6 tiden fick komma över i vår säng och åt av och till till klockan 7, då gick jag upp och hon fick fortsatta sova ifred tills kl 8! ;-)

Sen har dagen varit totalt kaos! Joline har MATVÄGRAT!!! Hon tog en liten, och då menar jag liten, slurk vid 9.30... Klockan 11 var det dags för förmiddagslur  *1 timme 10 min* men då vägrade hon att äta! Visade bestämt att mat ville hon inte ha genom att bitas! *aj aj ont aj*

Hon fick en helv liten burk med pasta & kyckling som var kvar sen igår, men protesterade högljutt... fick i henne halva ungefär.... Vägrade sedan att amma igen!

Klockan 13.30 tog vi barnen och åkte till badhuset, jättekul... men Joline fortsatte på den utstakade vägen och har vägrat amma!!! Klockan 16 tog Älsklingen Joline och gick hem, hon somnade i vagnen och sover än... utan mat. Vad ska det bli av denna kväll???

*ja, det trycker på i brösten, det kan du ge dig på, de är ju vana vid att ha blivit tömda 3 ggr vid detta laget*

De stora barnen tyckte det var superkul i badhuset! Natalie åkte stora rutchkanan HELT själv, och Jonatan fick hålla mig sällskap... JAG vågade inte åka själv ;-) Vi njöt av bastun (tur att vi var själva där inne för det sprangs ganska flitigt mellan duschen och bastun på de små benen, men roligt var det! :-)

Synd bara att man är så trött! Jag kommer att däcka i soffan när vi ätit pannkaka som de 3 kockarna lagar till en trappa ner! *slurp*

Kommentarer
Postat av: Ritha

Men herregud! Är hon sjuk??? Och dina pupper då... *ajaj*. Vet hur det känns.... Hoppas hon äter mer i morron då. Kram

2008-01-23 @ 22:54:20
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0