06.12

Morgonen "ska" börja för Joline 07.15, och jag kan väl lungt medge att det var lääänge sedan den började med att jag väckte henne vid den tiden :-/ Hon brukar självmant vakna vid 6.45- 7.00 och jag har tyckt att det har varit OK så hon har fått gått upp då.... Väl medveten om faran med att börjar man ta upp för tidigt flyttas klockan bara så att uppvaknandet sker tidigare och tidigare!

I går morse vaknade snuttan 06.30 och jag ramsade en gång innan jag tog upp... och priset jag får betala är att hpn drar igång 06.12 i morse! :-/ Men nu tog jag på mig stora attityden av att "på natten händer ingenting, mer än ett envetet godag-yxskaft ramsande"  och hon har gått från småsnyft, via riktigt argt irriterat skrik och vidare till snyft snyft och varit tyst dessimellan! Idag ÄR det 07.15 som gäller! Undrar hur det kommer bli när vi ställer om till sommartid? Bra på morgonen, men hur blir det på kvällen? *funderar*


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0