Dagslur idag!

Första dagsluren, klockan 10. Skulle lägga, ramsa och INTE gå!

Förväntade mig att börja så, men att det skulle sluta med att jag stod och vagnade, men jag hade BESTÄMT mig för att sluta vagna INNAN hon somnade - för att börja lära henne att hon ska kunna somna utan att vagnen rör sig...

Så här gick det: Lade Joline i vagnen, ställde ut henne på altanen, vagnade 4ggr  fram och tillbaka tillsammans med en ny dagsramsa (Sov så gott, det är dags att sova) Ruskade till lite på vagnen och gick in och kastade på mig kläder, för att störta ut och stå på altanen berädd när hon börjar skrika! (inte Om, utan när) Smög upp på altanen, för det var tyst... 8-) Efter 1½ min knölade hon till lite i vagnen (?lade hon sig bara tillrätta, tro? Jag såg ju inte eftersom jag stod bakom vagnen så hon inte skulle se mig) - ny ramsa x4, .... tyst...... fortfarande tyst.....  efter 4 min gick jag in och kollade på henne genom fönstret... Då sov snuttis så skönt! =D

YEAH!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0