Städning bland kategorierna

Håller på att städa upp lite bland kategorierna... har lagt ihop allt som har med Jolines sömn att göra under "Sova hela natten-kur" för att man lättare ska hitta de inläggen om man är här för att kolla hur vår process har gått till. Det är ju en lång process och väldigt fantasktiskt och kul att läsa hur jag tänkte då - när jag var trött och desperat. *hysteriskratt* Jag hoppas ju verkligen att någon därute kan ta vår historia till hjälp när de behöver få ordning på sin sömn! Det funkar, jag vet det, för jag har varit där själv!

*satt och talade med en bekant igår om detta och hon, som har en pojk på 5½ månad sade "ja, jag tar nog tag i nätterna när jag orkar" PRECIS så tänkte jag med... och när tror man egentligen att man ska få mer ork? En månad och 30 hysteriska nätter senare? Nä, det finns ingen bättre dag att ta tag i det än nu... med förutsättning att man vet vad man gör alltså... det felet gjorde jag i början - gick in för det halvdant! Läste varannan sida i boken, och tog till mig det som jag tyckte var intressant.... *kardinalfel*

Jag har föresten anmält mig att gå en kurs för att bli diplomerad kurare hos Anna i augusti. Jag håller verkligen alla mina tummar för att jag får åka med på kursen! Det skulle vara så himla kul!!! *hoppas hoppas hoppas* Då kanske jag kan ge tillbaka lite av det Anna hjälpt oss med! :-D

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0